Xαριζεται η Χαρουλα

Xαριζεται η Χαρουλα
Οποιος ενδιαφερεται να την υιοθετησει ας στειλει email.

ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ

Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Χαρίζεται ημίαιμη κουταβίνα.

Aυτή η μικρή κουταβίτσα βρέθηκε στο χώρο πίσω από τη Νομαρχία, πριν 2 περίπου βδομάδες.
Την είδα , την λάτρεψα και την ανέλαβε η Διεύθυνση Κτηνιατρικής για όλα όσα χρειάζεται ένα κουταβάκι. Αποπαρασίτωση εσωτερικά και εξωτερικά και σήμερα έκανε και τα πρώτα της εμβόλια.
Είναι κάτι σε  Rottweiler χωρίς να προσδιορίζεται άλλη ράτσα. Είναι χαρούμενη , έξυπνη και έχω αναλάβει την σίτησή της και τα χάδια της.
ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ. Οποια ή όποιος πραγματικά θέλει μια γλυκειά κουταβίνα μπορεί να μου αφήσει σχόλιο ή να μου στείλει e mail στο alkipt2000@gmail.com.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νεο blog για τον αμίαντο

http://amiantosnews.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Geia xara...ενδιαφερομαι gia tην μικρούλα σου...καιρο έψαχνα να βρω αλλά δεν εχω την οικονομική ανεση να προσέγγισω τις υπερτιμημένες αγγελίες.. Έχω όρεξη κ θεληση...εαν δεν τ εδωσες άφησε μ ένα σχολιο...δημητρης Άργος.

Ανώνυμος είπε...

eimai apo nafplio kai tha eithela na to parw spiti m :D

Unknown είπε...

Για σας ενδιφερωμενδγια το μικρό κουταβακη πραγματικά ειείμαπο νέα Κίος 6993173616